maandag 5 oktober 2009

Langste lange duurloop... 35km


Bijna 35km in een redelijk constant tempo gelopen met Hans, Petra en Marga. De weersomstandigheden afgelopen zaterdag waren bijna stormachtig, windkracht 5-6 bij een temperatuur van plm 14-15 graden. Ik had een flinke ronde uitgezocht, vanaf Halsteren via de polder bij Lepelstraat naar Tholen, via de Bergse diepsluis een stuk langs de Oosterschelde, bij het schelpenstrandje de polder weer in, terug via Tholen naar Halsteren. Zie de bijgevoegde route. Het was weer eens een heel ander rondje dan door de bossen bij Lievensberg. Volgens Hans' watch hebben we in totaal 34.5km afgelegd in 3,5 uur en het voelde goed. Er zaten wat heuveltjes in het parcours, en natuurlijk de Thoolse brug, maar verder denk ik niet dat er veel overeenkomsten met NY zijn. We liepen natuurlijk maar met z'n viertjes en het parcours had overal een zeer wijds uitzicht. Dat zal over 26 dagen heel anders zijn... Komende week wil ik wat rustig duurloopjes doen en zondag misschien de Bergse havenloop, 1/2 marathon.
Zaterdag aan het eind van de middag nog 50 pannenkoeken staan bakken, salades gemaakt, heerlijke superverse oesters opengemaakt (bedankt Monika!) en lekkere scampi's op de bbq gegrild. Een bijzonder gezellige avond gehad met kids en ouders van de flottielje, het voelde bijna alsof het weer vakantie was. Zondag lekker uitgeslapen en mijn benen rust gegund, oké, op een uurtje met een hockeystick achter een bal aan rennen met mijn kids na dan ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten