donderdag 29 oktober 2009

NYC, here we are!


Yeah, we zijn er! The city that never sleeps, maar als ik zo om me heen kijk, en het is hier nu half acht, denk ik dat er wel 5 mensen zijn die zeker gaan slapen zo meteen. Vanmorgen met een uurtje vertraging, we moesten wachten op een control-alt-delete van het vliegtuig, vertrokken. Een redelijke reis gehad met af en toe wat turbulentie, en helaas een dichte en lage bewolking tijdens de landing waardoor we weinig konden zien. De douane formaliteiten afhandeling ging redelijk snel en met een speciale "Krooder" bus zijn we naar het hotel gereden, Holiday Inn en met gratis internet, ik zeg, dat is altijd handig. Vanavond met zn 5 pasta gegeten a few blocks away en nu lekker op bed een berichtje schrijven. Morgen staat een city tour op het programma waarbij we ook onze startbewijzen gaan ophalen. We staan om 6:45 op, gaan dan eerst nog een ontbijtje scoren en om 8.00 start het programma. Heb het idee dat we wel kunnen slapen.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Jan ben je al uitgeslapen en ondertussen ook wat van de stad gezien? leuk te volgen zo. Veel plezier daar. groeten Wilco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jan,

    Ik vind het heel leuk dat ik jullie zo toch een beetje kan "volgen" en ook weet dat het goed gaat met jullie!

    Veel plezier nog! Geniet ervan!
    Groetjes aan de rest van Anita

    BeantwoordenVerwijderen